• Київ, В.Васильківська, 108
  • Дні роботи: пн - сб

Правила та гарантії

ГлавнаяПравила та гарантії

ПРАВИЛА НАДАННЯ ПОСЛУГ фотосалону “Ексар” </ strong> </ p>
1. ЦІ Правила Надання послуг фото та цифрового друку, ОБРОБКИ збережений, та других фотопослуги (надаліі Правила) визначаються основні умови Надання послуг фотосалону «Ексар», а такоже визначаються отношения между Замовник таких послуг та виконавцями.
2. У ціх Правилах наведені нижчих Терміни вжіваються у такому значенні:
Замовник </ strong> послуги </ strong> – фізична або юридична особа, яка замовляє послуги согласно Переліку.
Виконавець </ strong> – суб’єкт підпріємніцької ДІЯЛЬНОСТІ ФОП Монастирська Катерина Євгеніївна, Який надає Замовнику послуги; ·
Замовлення </ strong> або бланк замовлення – документ в електронній або пісьмовій форме, в якому відображаються ідентіфікаційні дані замовника, замовлені послуги, дата Прийняття та відачі замовлення, суми передоплат та Загальної суми замовлення, а такоже Інша інформація относительно замовленої послуги;
Послуги фотодрук </ strong>, ОБРОБКИ збережений та інші фотопослуги – вид послуг, что надається Виконавцю Замовник, в тому чіслі, но НЕ Виключно, форматного фотодрук, широкоформатний професійний фотодрук, широкоформатний друк на полотні на других Матеріалах, сканування та оціфрування , обробка зображення у фоторедакторі, дизайнерські послуги, друкування фотокниг, цифровий друк прінтбуків, портретна та предметна фотозйомка, нанесення зображення на одяг та інші вироби з тканини, нанесення зображення на інші предмети, друк календарів, оперативна поліграфія ТОЩО; ·
Прайс </ strong> – лист </ strong> – інформація у виде електронного або письмовий документу, в якому зазначається ПЕРЕЛІК послуг, Які Надаються Виконавцю, та Встановлені ціни на них;
3. Діяльність з надання послуг Виконавцю Замовник регулюється Цівільнім кодексом України, Законом України “Про захист прав споживачів», а такоже іншімі діючімі нормативно-правовими актами, а такоже цімі Правилами.

ЗАГАЛЬНІ УМОВИ НАДАННЯ ПОСЛУГ </ strong>

4. Замовлення, або бланк замовлення є Основним документом согласно которого Виконавцю Надаються послуги. Замовлення має форму, в Якій вказується: найменування послуги, їх Кількість, ціна та строк оплати, а такоже персональні дані замовника.
5. Виконавець має право Виконати Замовлення як особисто, так и доручіті его Виконання третій особі. У такому випадка Виконавець залішається відповідальнім в повну обсязі перед замовником за виконання Замовлення согласно бланка замовлення.
6. У разі неможлівості надаті Послуги чи Виконати Замовлення, Виконавець зобов’язаний повернути Замовнику суму попередньої оплати в повну обсязі в течение 2-х робочих днів з моменту ПОВІДОМЛЕННЯ Замовник про таку неможлівість.
7. У разі односторонньої відмові замовника від Отримання результату наданої Виконавцю Послуги, Замовник зобов’язаний оплатіті Надання Виконавцю послугу в течение 2-х робочих днів з дати Закінчення Виконання Послуги, передбаченої в замовленні;
8. У випадка Виявлення Замовник недоліків относительно якості наданої послуги, кількості, асортименту, упаковки ТОЩО, всі віявлені Недоліки фіксуються в бланку замовлення в момент его відачі в фотосалоні, або при отріманні замовлення від перевізника.
9. У випадка Виявлення Замовник недоліків относительно наданої Послуги после того, як ВІН получил ее у Виконавця або в пункті відачі перевізника, та відповідно подписал акт про Виконання та Отримання замовлення, Замовник має право подати претензію-Вимоги Виконавцю про перевіконання недоброякісної Послуги НЕ пізніше 1 (одного) робочі дні з моменту Підписання акту про Виконання та Отримання Замовлення. У випадка неподаним зазначеної вимоги-претензії у встановлений данім пунктом рядків, Послуга вважається прийнятя Замовник в повну обсязі без зауваження относительно якості, кількості, асортименту, упаковки та Замовник позбавляється возможности посілатіся на будь-які Недоліки Послуги у Майбутнього.
10. Виконавець сообщает Замовник про своє решение относительно вимоги передбаченої п.9. в течение 3 (трьох) робочих днів з моменту Отримання претензії. Если Недоліки були допущені з вини Виконавця, ВІН зобов’язаний за власний рахунок усунуті Такі Недоліки, перевіконаті неякісну послуги або повернути гроші за неякісно Виконання послуги.
11. Умови Надання послуг вважаються узгодженням, если відповідно заповнений бланк Замовлення підпісаній Замовник. Замовник НЕ має право подаваті претензії относительно наданої послуги, та Вимагати перевіконання замовлення, всупереч умів узгодженням Замовлення.

ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ </ strong>

12. Виконавець зобов’язаний: – надаті Замовнику професійну консультацію относительно номенклатури послуг та цен на них; – ознайоміті Замовник з Прайс-листом; – надаваті повну інформацію относительно властівостей та якості Надання послуг;
– після Узгодження всех умів надаті Замовнику его екземпляр Замовлення;
– Передат Замовнику надані Послуги в належно стані, вільнімі від будь-якіх претензій до них з боку третіх осіб;
– Чи не використовуват в КОМЕРЦІЙНИХ цілях дані та інформац